55 adománydoboz – nagyságrendileg 110 rászoruló megsegítése – volt a cél, végül ennek háromszorosát érte el az Armadillo a karácsonyi adománygyűjtő akciójával. 

„Minden doboz számít – nekünk mindez csupán egy apró kedvesség, egy kis figyelem, a rászorulóknak azonban hatalmas öröm!” – üzenettel szervezte meg 2021-es karácsonyi adománygyűjtő társadalmi felelősségvállalás (CSR) programját az Armadillo. 

Az ügynökség CSR-kampánya december elején kezdődött, és a kitűzött cél 55 adománydoboz összegyűjtése volt. Ezt a célt december közepére sikerült is elérni, sőt, december 22-ig megháromszorozni, így az adományok karácsony előtt két nappal elindulhattak a rászorulók felé, hogy szebbé tegyék több száz hátrányos helyzetű ember karácsonyát.

„Nagy öröm számunkra, hogy évről évre ilyen sikeres az Armadillo adománygyűjtő akciója, hogy ennyi barátunk áll az ügynökség mellé” – mondta Arany Gábor, az Armadillo operatív igazgatója. „Szerencsére nem csak mi értettük a társadalmi felelősségvállalás fontosságát: kollégáink mellett a munkatársainkhoz közel álló magánemberektől is rengeteg felajánlást kaptunk – jóval többet, mint azt gondoltuk, emiatt az adománygyűjtést a tervezett időpontban nem is tudtuk befejezni.  Egy ilyen nehéz, kihívásokkal teli év után jól esik látni az önzetlen segítséget, összefogást, melynek csupán egy, de annál nemesebb célja van: segíteni másokon.”

Az adománydobozokban helyet kaptak tartós élelmiszerek, játékok, könyvek, meleg ruhák, melyeket a Magyar Máltai Szeretetszolgálathoz juttatott el az Armadillo. Az ügynökség nem először gyűjt karácsonyi ajándékokat a rászorulók számára, tavaly is sikeres adománygyűjtést szerveztek, mely során teherautónyi csomag gyűlt össze.

Az Armadillo CSR-programjáról beszámolt a DigitalHungary és a bdpst24.hu is.